Medex produceert de meest exclusieve, luxe en resultaatgerichte cosmetica.
Er is keus uit diverse series voor verschillende doelgroepen. Allen zijn het meest actief, exclusief en luxe van de hele cosmetica-branche.
Medex is 40 jaar een familiebedrijf met 3 sterke vrouwen aan de top. En daarnaast de heer Stein, oprichter van Medex, voor alles wat met de creatieve kant van het bedrijf en producten te maken heeft.
IMAGE Skincare is gestart in een klein appartement in 2003 met de bestverkopende productlijn voor de gevoelige huid: VITAL C. Inmiddels zijn er 13 collecties ontwikkeld en heeft IMAGE Skincare vestigingen in meer dan 60 landen wereldwijd. Samen met haar man, IMAGE Skincare klinisch directeur en plastic chirurg Dr. Marc Ronert, werkt Janna nauw samen met topmedici en kennisinstituten om continu nieuwe en hoogwaardige producten en behandelingen te ontwikkelen.
Tegenwoordig is de CEO van IMAGE Skincare moeder van een tweeling, ambassadeur en internationaal spreekster over gezondheid en inspireert vrouwen over de hele wereld met haar passie en leiderschap. In 2012 werd Janna beloond met Ernst & Young Ondernemer van het Jaar Award en behoort zij sindsdien bij de top 200 CEO’s Amerika.
“To me, Skinspired represents everyone whose lives have been changed because our products have given them smooth, clear skin and a new found confidence.” – Janna Ronert, CEO IMAGE Skincare
Wij zijn een bewust, warm en servicegericht bedrijf, gerund door twee dames: Sharon Pieters en Selma Hendrikse. Zij werken al sinds 2006 samen in de beauty-branche, toen nog als distributeur van een ander merk. In 2008 is het merk Salonnepro gestart en in de jaren erna kwamen er steeds meer producten en specialistische behandelingen bij. Vandaag de dag zet ons hele team zich in voor onze schoonheidsspecialisten: om hen te trainen, voorzien van vakkennis en om een vangnet te zijn voor alle vragen. Sustainability, het milieu en ons inzetten voor maatschappelijke doelen zijn voor ons erg belangrijk. Bij iedere keuze die we maken, houden we rekening met de impact hiervan op mens, dier en milieu.
Het bedrijf waaruit het merk Salonnepro ontstaan is, is opgericht in 2005. In 2008 is het merk Salonnepro gestart, we begonnen destijds met producten voor Microneedling en verschillende fruitzuurpeelings. In 2012 kwam daar onze gehele huidverzorgingslijn bij en zijn we onvermoeid doorgegaan met het ontwikkelen van nieuwe producten en specialistische behandelingen. Inmiddels bestaat het assortiment uit zo’n 150 producten, waarbij ieder product behoedzaam uitgedacht, getest en ontwikkelt is. De naam Salonnepro is ontstaan uit de woorden Salon en Professional, een naam die de kern van het merk omschrijft: cosmetica die qua kwaliteit en werking past bij de professionele markt.
Al meer dan drie decennia doet Paula Begoun wat vrijwel niemand in de beauty-industrie doet: de waarheid vertellen. Lang voordat ze haar eigen producten formuleerde, was Paula zelf een consument geplaagd door puistjes en eczeem – wanhopig op zoek naar producten die haar huid zouden verbeteren. Toen al begon haar levenslange carrière van onderzoek doen en effectieve producten formuleren.
Goed voor je huid zorgen – nu en in de toekomst.
Onderzoek is natuurlijk nooit klaar. Er verschijnen steeds weer nieuwe studies, maar wat nooit zal veranderen is Paula’s inzet om de waarheid te vertellen. Vandaag de dag heeft Paula’s Choice een van de meest robuuste, wetenschappelijk onderbouwde fundamenten gelegd in de beauty-industrie. Omdat huidverzorging geen giswerk mag zijn.
Catharine van Everdingen is de drijvende kracht achter Botanical Beauty. Zij richt het bedrijf in 2009 op met een duidelijke visie: wat je niet kunt eten, moet je ook niet op je huid smeren.
In haar zoektocht naar natuurzuivere en biologische verzorgingsproducten vindt ze niets dat voldoet aan haar eisen. Namelijk schoonheid, gezondheid én duurzaamheid verenigd in één verzorgingslijn. Dat is het begin van Botanical Beauty.
Haar inspiratiebron vindt ze in de prachtige kruidentuin op het familielandgoed in de Betuwe, waar zij met haar gezin op de voormalige kloosterboerderij woont. Vandaag de dag is Botanical Beauty nog altijd gevestigd op het landgoed. Elke aankoop draagt bij aan het behoud van het landgoed voor de toekomst.
De producten van Botanical Beauty zijn 100% natuurzuiver, biologisch, dierproefvrij en zonder microplastics. Ook de verpakkingen zijn milieuvriendelijk. Van glazen flessen tot papieren plakband: elke dag een beetje duurzamer.
Schoonheid verzorg je door de jaren heen. De nieuwste generatie biopeeling behandeltechnieken van 2B Bio Beauty zijn een echte anti-aging kuur en vertragen zichtbaar de tekenen van huidveroudering. Daarnaast is het een oplossing voor de meest voorkomende huidproblemen.
Dankzij de hoogtechnologische, goed geformuleerde actieve ingrediënten beantwoorden de 2B Bio Beauty cosmeceuticals “natuurlijk” aan de verwachtingen van de moderne mannen en vrouwen, ongeacht leeftijd, hun huidtype en hun milieu. Een uiterst doeltreffend verzorgingsprogramma en verbluffende, door onze ervaring gewaarborgde resultaten.
Ultra Cosmetics BV, importeur en distributeur van cosmetica, is opgericht in 1996 door Sander Jensch. Hij werkte vele jaren bij grote cosmetica en geurenleveranciers in Nederland en besloot zijn kennis en ervaring aan te wenden voor het starten van een eigen bedrijf. Zijn idee om zich te onderscheiden van de concurrentie door nieuwe en innovatieve producten te introduceren, blijkt succesvol te zijn.
Ultra Cosmetics BV & French House Cosmetics vertegenwoordigen een aantal internationale cosmeticahuizen in het midden- en topsegment. Huidverbeterende apparatuur en voedingssupplementen maken het assortiment compleet.
Bent u een gediplomeerde schoonheidsspecialiste en/of huidtherapeute – of bent u van plan om binnenkort het diploma te behalen – dan voldoet u aan de voornaamste voorwaarde om DR. BAUMANN specialiste en dépositaire te worden. Indien u hierin belangstelling heeft dan kunnen we u daarvoor de noodzakelijke informatie toesturen.
DÉCAAR Nederland is niet alleen een cosmeticagroothandel, maar vooral ook een sterke ‘partner in business’. Ons motto is dan ook: Als het goed gaat met onze partners, dan gaat het vanzelf met ons ook beter.
DÉCAAR-partners herken je aan:
Een sterke ambitie om hun salon/instituut tot de beste te maken.
Oog voor kwaliteit en innovatie.
Altijd op zoek naar de beste producten. Niet alleen baanbrekend wat formulering betreft, maar ook de verpakking (wij werken bijvoorbeeld alleen maar met luchtdichte pompsystemen) dient er aantrekkelijk uit te zien en volgens de nieuwste richtlijnen te zijn geproduceerd.
Kennis is macht: continue scholing door onze toptrainers houdt het kennisniveau van onze partners hoog. Fijn voor hen, maar ook zeer belangrijk voor de consument. Bij welke DÉCAAR salon de consument ook komt, de behandelingen staan garant voor kwaliteit en zichtbare resultaten
Heel tevreden met de producten van decaar, de behandelingen van decaar ook zeer tevreden mee!De levering gebeurd super vlot, het is echt zo dat je besteld en de volgende dag al je producten in huis heb.Vlotte communicatie met de klantendienst ook, alleen spijtig dat je als particulier noois kan genieten van de kortingen.Blackfriday deal zou tof zijn!
Sinds een half jaar gebruik ik de producten van Decaar en dan vooral de producten uit de Brightening Line. Na mijn zwangerschap bleef ik nog veel last hebben van een zwangerschapsmasker. Ik had hier al verschillende professionele behandelingen voor gehad, maar niets hielp.Toen werd mij de Algen Peeling van Decaar aangeraden. Na drie behandelingen was het resultaat ongelooflijk. Niet alleen was de pigmentatie nog maar nauwelijks zichtbaar, mijn huid zag er in het geheel gewoon veel mooier en gezonder uit.De Algen Peeling in combinatie met de Brightening producten is voor mij echt life-changing geweest!!!
Ik had een Masterclass bij UNG cosmetics en kreeg hele goede tips over hoe makeup aan te brengen en weet nu ook welke kleuren bij mij passen. Was erg gezellig.