Wellnessplein

Malu-Wilz

De belangrijkste factor voor succes bent u zelf. Omdat dit onze ervaring is, ondersteunen wij u met exclusieve, geconcentreerde verzorgende producten en bijzondere behandelingsconcepten. MALU WILZ brengt kostbare plantenextracten en vooruitstrevende technologieën samen in één complete serie, die niet te evenaren is.

Specificaties

Productprijs

Affiliate programma

MALU WILZ Beauté is een Duitse cosmeticafabrikant met het hoofdkantoor aan de rand van München in Karlsfeld. De professionele lijn biedt zowel hoogwaardige verzorgingsproducten die de huid van binnenuit ondersteunen en regenereren, als exclusieve en langdurige decoratieve cosmetica die de schoonheid van elke vrouw benadrukken. Het merk MALU WILZ Beauté is populair bij tal van Duitse en internationale beautyprofessionals en visagisten uit Europa, Azië, Noord-Amerika en het Midden-Oosten.

Maak kennis met de MALU WILZ Beauté producten en de effectieve huidverzorgingsprogramma’s voor een mooie en gezonde teint. Van producten met zeer effectief hyaluronzuur, dat de huid diep hydrateert, tot regenererende crèmes of een elixer met pure gouddeeltjes – er wordt voorzien in de behoeften van elk huidtype.

Het decoratieve assortiment van MALU WILZ Beauté biedt de perfecte mix van tijdloze beautyaccessoires en een modern kleurenpalet, geïnspireerd op de modehoofdsteden van de wereld. Extreem long-lasting producten met optimale huidverdraagzaamheid en eenvoudige toepassing – ervaar kwaliteit made in Germany!

 

Malu Wilz Beauté GmbH
3.7
Gebaseerd op 6 beoordelingen
powered by Google
Jade D.Jade D.
07:30 09 Nov 19
Goede producten, vriendelijke service.
Dana SchulzDana Schulz
18:53 05 Oct 19
Super leuk, leuk team en geweldige trainingsfaciliteiten
Ines ArnshoffInes Arnshoff
02:47 28 Sep 19
Producten zijn goed, maar de klantenservice helaas niet. Ik heb geklaagd over een product omdat het bij gebruik extreem verbrandde (ik heb geen allergieën). In eerste instantie werd mij gesuggereerd dat het probleem bij mij lag, dat het product onberispelijk was (zonder persoonlijk gesprek of inventarisatie), daarna moest ik meerdere keren vragen wat ik nu moest doen totdat ik het product uiteindelijk mocht opsturen naar op eigen kosten en pas toen vroeg ik meerdere keren naar de huidige stand van zaken. Zonder te vragen kwam er toen een voucher voor een nieuwe bestelling (waar is de logica hier als ik een product niet tolereer??????) en pas nadat ik om een ​​tegoed had verzocht. Iets meer klantgerichtheid zou echt wenselijk zijn geweest en het zou voor de kwaliteitsborging niet vanzelfsprekend zijn geweest dat de klant zelf de retourzending moest dragen. Een bedankje of een kleine concessie zou iets meer klantgerichtheid hebben getoond....
js_loader