Wellnessplein

Malu-Wilz

De belangrijkste factor voor succes bent u zelf. Omdat dit onze ervaring is, ondersteunen wij u met exclusieve, geconcentreerde verzorgende producten en bijzondere behandelingsconcepten. MALU WILZ brengt kostbare plantenextracten en vooruitstrevende technologieën samen in één complete serie, die niet te evenaren is.

Specificaties

Productprijs

Affiliate programma

MALU WILZ Beauté is een Duitse cosmeticafabrikant met het hoofdkantoor aan de rand van München in Karlsfeld. De professionele lijn biedt zowel hoogwaardige verzorgingsproducten die de huid van binnenuit ondersteunen en regenereren, als exclusieve en langdurige decoratieve cosmetica die de schoonheid van elke vrouw benadrukken. Het merk MALU WILZ Beauté is populair bij tal van Duitse en internationale beautyprofessionals en visagisten uit Europa, Azië, Noord-Amerika en het Midden-Oosten.

Maak kennis met de MALU WILZ Beauté producten en de effectieve huidverzorgingsprogramma’s voor een mooie en gezonde teint. Van producten met zeer effectief hyaluronzuur, dat de huid diep hydrateert, tot regenererende crèmes of een elixer met pure gouddeeltjes – er wordt voorzien in de behoeften van elk huidtype.

Het decoratieve assortiment van MALU WILZ Beauté biedt de perfecte mix van tijdloze beautyaccessoires en een modern kleurenpalet, geïnspireerd op de modehoofdsteden van de wereld. Extreem long-lasting producten met optimale huidverdraagzaamheid en eenvoudige toepassing – ervaar kwaliteit made in Germany!

 

Malu Wilz Beauté GmbH
3.4
Gebaseerd op 5 beoordelingen
powered by Google
Jade D.Jade D.
07:30 09 Nov 19
Goede producten, vriendelijke service.
Dana SchulzDana Schulz
18:53 05 Oct 19
Super leuk, leuk team en geweldige trainingsfaciliteiten
Ines ArnshoffInes Arnshoff
02:47 28 Sep 19
Producten zijn goed, klantenservice helaas niet. Ik heb geklaagd over een product omdat het extreem verbrandde toen ik het gebruikte (ik heb geen allergieën). In eerste instantie werd mij gesuggereerd dat het probleem bij mij lag, dat het product perfect was (zonder persoonlijk gesprek of inventarisatie), daarna heb ik meermaals moeten vragen hoe nu verder, totdat ik uiteindelijk het product mocht opsturen op op eigen kosten en pas toen Bij herhaalde navraag van mijn kant kwam ik achter de huidige stand van zaken. Ongevraagd kwam er een tegoedbon voor een nieuwe bestelling (waar is hier de logica als ik een product niet kan ????????) en pas nadat ik op een tegoed had aangedrongen. Iets meer klantgerichtheid zou echt wenselijk zijn geweest en het zou niet vanzelfsprekend zijn geweest dat de klant de retourzending zelf zou moeten dragen ten behoeve van de kwaliteitsborging. Een bedankje of een kleine tegemoetkoming zou iets meer klantgerichtheid hebben getoond....
js_loader