Wellnessplein

Malu-Wilz

De belangrijkste factor voor succes bent u zelf. Omdat dit onze ervaring is, ondersteunen wij u met exclusieve, geconcentreerde verzorgende producten en bijzondere behandelingsconcepten. MALU WILZ brengt kostbare plantenextracten en vooruitstrevende technologieën samen in één complete serie, die niet te evenaren is.

Specificaties

Productprijs

Affiliate programma

MALU WILZ Beauté is een Duitse cosmeticafabrikant met het hoofdkantoor aan de rand van München in Karlsfeld. De professionele lijn biedt zowel hoogwaardige verzorgingsproducten die de huid van binnenuit ondersteunen en regenereren, als exclusieve en langdurige decoratieve cosmetica die de schoonheid van elke vrouw benadrukken. Het merk MALU WILZ Beauté is populair bij tal van Duitse en internationale beautyprofessionals en visagisten uit Europa, Azië, Noord-Amerika en het Midden-Oosten.

Maak kennis met de MALU WILZ Beauté producten en de effectieve huidverzorgingsprogramma’s voor een mooie en gezonde teint. Van producten met zeer effectief hyaluronzuur, dat de huid diep hydrateert, tot regenererende crèmes of een elixer met pure gouddeeltjes – er wordt voorzien in de behoeften van elk huidtype.

Het decoratieve assortiment van MALU WILZ Beauté biedt de perfecte mix van tijdloze beautyaccessoires en een modern kleurenpalet, geïnspireerd op de modehoofdsteden van de wereld. Extreem long-lasting producten met optimale huidverdraagzaamheid en eenvoudige toepassing – ervaar kwaliteit made in Germany!

 

Malu Wilz Beauté GmbH
3.4
Gebaseerd op 5 beoordelingen
powered by Google
Jade D.Jade D.
07:30 09 Nov 19
Goede producten, vriendelijke service.
Dana SchulzDana Schulz
18:53 05 Oct 19
Super leuk, leuk team en super trainingsfaciliteiten
Ines ArnshoffInes Arnshoff
02:47 28 Sep 19
Producten zijn goed, de klantenservice helaas niet. Ik heb een product geklaagd omdat het extreem is verbrand in de toepassing (ik heb geen allergieën). Eerst werd mij voorgesteld dat het probleem bij mij ligt, het product zou foutloos zijn (zonder een persoonlijk interview of een inventaris), daarna moest ik verschillende keren vragen hoe het nu gaat, totdat ik eindelijk in staat was om het product op eigen kosten en zelfs dan alleen op te sturen Meerdere verzoeken van mijn kant hebben de huidige stand van zaken geleerd. Zonder twijfel was er toen een tegoedbon voor een nieuwe bestelling (waar is de logica, als ik een product niet tolereer ??????) en alleen op aandringen op een tegoed. Een beetje meer klantgerichtheid zou echt wenselijk zijn geweest en niet als vanzelfsprekend worden beschouwd als de klant, het rendement voor de kwaliteitsborging zelf. Een bedankje of een kleine sympathie zou voor wat meer klantgerichtheid hebben gezorgd ...
js_loader